De EXTRA-service biedt u nog meer: een actief onderhoudsmanagement, verhuizingenmanagement, modificaties, scholing en softwaresupport. 

 

EXTRA Service omvat:

EXTRA Service

Net dat beetje extra

Verhuizingenmanagement – U bent van plan te verhuizen of uw magazijnsysteem anders te organiseren? Wij voeren de veranderingen op deskundige en professionele wijze en op basis van jarenlange ervaring en een uitstekende productkennis uit.

Reparaties – Mocht uw machine een keer niet functioneren, dan staat onze Kardex Remstar-service tot uw beschikking – op verzoek ook 24 uur per dag. Onze geschoolde en geautoriseerde servicetechnici zorgen ervoor dat defecten of storingen snel worden verholpen.

Modificaties – Uw systemen kunnen op flexibele wijze worden aangepast aan nieuwe uitdagingen. Of het nu gaat om uitbreiding, modernisering of software-updates – wij ondersteunen u met knowhow en personeel.

Scholing – Door de installaties juist te bedienen en professioneel te reageren op systeemmeldingen, kunt u ervoor zorgen dat de productiviteit van uw systemen constant blijft.  Met onze scholing krijgen uw medewerkers een beter algemeen begrip van de werking van de producten, wat de productiviteit verhoogt.

Opslag reserveonderdelen – Zorg dat tijd in uw voordeel werkt! Storingen kosten tijd en geld. U kunt de wachttijden voor reserveonderdelen verkorten met behulp van individueel samengestelde pakketten reserveonderdelen en zo de stilstandtijden minimaliseren.

Software-ondersteuning – Onze softwaresupport-service staat u met behulp van telefonische ondersteuning, een pc-diagnose op afstand en aanwezigheid ter plaatse, terzijde. Regelmatige software-updates worden op afstand uitgevoerd, om ervoor te zorgen dat uw magazijnsysteem zo effectief mogelijk functioneert.

Brochure downloaden