PLUS Service

Maximale beschikbaarheid

Onze PLUS-service garandeert de duurzaamheid en rentabiliteit van uw magazijnsysteem. Naast onderhoud omvat het pakket uitgebreide telefonische ondersteuning met een beschikbaarheid van 24/7, en een zeer efficiënt reserveonderdelenmanagement.

 

PLUS-service omvat:

Stand-by-service – Binnen de kortste tijd is er een technicus ter plaatse. Een individueel serviceplan, dat precies op uw eisen afgestemd is, regelt de reactietijden – op werkdagen tijdens de normale openingstijden, of dag en nacht, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Op die manier is de beschikbaarheid van uw magazijnsysteem altijd gewaarborgd.

Telefonische ondersteuning – Een kort lijntje met Kardex Remstar. Met behulp van onze interne helpdesk hebt u contact met geschoolde en ervaren medewerkers, die waar nodig 24 uur per dag beschikbaar zijn. Door doelgerichte vragen en instructies kunnen, samen met uw geschoolde medewerkers, veel problemen met succes via telefonische ondersteuning worden verholpen.

Onderhoud – Ons actieve onderhoudsmanagement garandeert een hoge beschikbaarheid van uw magazijn en geminimaliseerde stilstandtijden en zorgt ervoor dat de waarde van uw investering behouden blijft. Eventuele slijtage en schade worden vroegtijdig herkend en hersteld.

Reserveonderdelen – Onze kwalitatief hoogwaardige, originele reserveonderdelen zijn perfect op uw systemen afgestemd. Ze voldoen aan de strengste kwaliteitseisen en zorgen voor een maximale beschikbaarheid van de machines en stabiele productieprocessen.

Brochure downloaden